Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
8.10.2008, Pavel Koza, preview
Pokud se připravuje taková pecka, jakou HTC Touch HD zcela bezesporu bude, je celkem logické, že se ho každý snaží vidět a zkusit na vlastní oči co nejdříve. Díky známostem nejen v naší republice se mi tento cíl podařilo dosáhnout právě dnes, a tak se s vámi o své první dojmy podělím v následujícím krátkém představení.
karves_ce4you (1) | 27.11.200823:30
Já si myslim, že na WM zařízení je to momentálně maximum. Rok jsem měl TyTNa, rok TyTNa II a v současnosti používám s naprostou spokojenosti Cruise (s původnim fw). Hw klávesnice mi spíš vadila. Dost zvětšovala rozměry a váhu. Kaiser byl asi nejvíc propracované (outfit) zarizeni od HTC, ale Cruis je mnohem příjemnější. Má také mnohem kvalitnější displej. Protože (alespoň pro mne) je nejdůležitějsí mobilní internet, tak jasně půjdu do HD, ale v pohodě si ještě pár měsíců počkám. Dotykové ovládání HTCček nesahá iPhonu ani po kolena, ale to je naprosto logické. Apple si vždy zakládalo na dokonalé symbioze HW a SW. Toho se u železa stlučeného někde na východě a OS napsaného na druhé straně zeměkoule nikdy nedočkáme. Nicméně důležitá je jakás takás komatabilita s Billovým světem, velké rozlišení pro web a vo to jde.
Odpovědět0  0
Alesh_ce4you (1) | 23.11.200819:00
Já bych se chtěl zeptat, jak tragické je to s tou GPS. o HD dost uvažuji, protože si myslím že je to pro mě ideální ale právě když už, tak bych chtěl aby se dalo použít v autě jako navigace. RDS zase tak nutně nepotřebuji ale jde mi o normální navigaci s mapami
Odpovědět0  0
Vana25 (2) | 15.11.200810:11
Díky moc za informaci, s tím používáním mám na mysli každodenní život..To znamená kromě telefonování (sms píši dost málo) hlavně organizaci mého času a úkolů. Neustále pendluji mezi 3 pracovišti a všude jsem používal na PC outlook s poštou a úkoly a vše jsem synchronizoval s PDA. Třeba problematika hraní her u mě je až na posledním místě. Hodně třeba používám RSS čtečku apod.
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 15.11.200811:19
Takhle - kazdy bude mit jiny nazor a neda se rict, jestli je nejaky sravny. Proste kazdemu vyhovuje neco jineho. Ja bych bral HD, protoze ma vyrazne lepsi a vetsi displej, je rychly, HTC je obecne hodne stabilni a ma uz fotak, se kterym se da fotit. A subjektivne vypada lip nez V900. Na druhou stranu nema joystick na ovladani (nekomu vadi), nema televizi a je vetsi. Moje rada - pokud nemate jasno, tak kupte jedno z tech zarizeni, co se Vam libi, z druhe ruky. Kdyz bude plne vyhovovat, je to super, kdyz ne, obratem ho prodate s minimalni ztratou.
Odpovědět0  0
Vana25 (2) | 13.11.200821:31
Tak si čtu veškeré informace ohledně HTC Touch HD a postupně vyřazuji jeho konkurenty, které jsem měl v hledáčku pro svůj příští nákup. Jediné zařízení které alespoň u mě zůstalo konkurentem je E-TEN Glofiish V900 (Glofiish 900). Možná,že srovnávám nesrovnatelné, ale to vyplývá z toho, že jsem neměl možnost ani jedno zařízení vyzkoušet. Zajímalo by mě, co tomu říkají odborníci? Při mém výběru nemá až takovou váhu ovládání. (chybějící HDW tlačítka u HD) Nyní mám Asus 636 N a používám pouze stylus a dotykový display. Spíše mě zajímá takové každodenní použití. Moc děkuji za názor.
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 13.11.200822:49
Moc siroky dotaz. Co myslite "pouzivat"? Pouzivat se kazde zarizeni da na 20 ruznych zpusobu a dulezite je, co pouzivate casto a co mene casto. Obe zarizeni jsem testoval jen kratce a osobne snad ve vsem krome sledovani televize vede HD. Jo, a jeste je HD vetsi, ale jinak pokud jde o vykon, multimedia, vzhled, telefonovani atp., vbral bych si HD.
Odpovědět0  0
marek pelc (1) | 11.11.200820:52
Dobry den, jiz nekolik hodin sem stravil brouzdanim po internetu a hledal sem informace o pristroji mojich snu......ale nejsem zadny odbornik pres smartphony a proto bych se chtel zeptat na to co je lepsi jestli Iphone ,nebo nejake HTC chtel bych abych mohl co nejvic veci nastavit a celkove aby ten mobil nebyl uplne "jednoduchy" ..... A jeste mam otasku na htc touch hd jeho pametova karta je pridana rovnou k mobilu nebo si ji musim prikoupit..... Dekuji za odpoved a omluvte prosim pripadne pravopisne chyby :)
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 11.11.200822:04
Jestli je lepsi iPhone neo HTC je na dlouhou (a vasnivou) debatu, tady na to neni vhodne misto. Pokud ale chcete co nejvic "tunit" sve zarizeni, tak iPhone neni to prave, ti si zakladaji na pravem opaku. Jestli chcete, pojedte v sobotu na sraz ce4you, mel bych tam mit jak iPhone, tak HD. Muzete porovnat. Co se tyka karty, zalezi asi na konkretnim modelu, ale i kdyz nejake karty davaji, tak jsou vesme male kapacity.
Odpovědět0  0
hafush (15) | 7.11.200814:19
HTC TOUCH HD podle všeho bohužel nebude mít TV-out.
Odpovědět0  0
Segoy (2) | 5.11.200822:01
No neviem, z mojho pohladu su tie telefony skoro rovnake. Obom chybaju HW tlacitka na ktore som si zvykol, programovym a hardverovym (vnutornym) vybavenim su tiez identicke. Pro ma sice vysuvnu klavesnicu, ktoru som tiez vyuzival/by som vyuzival aj nadalej, ale zase uz sa na oboch zrejme da na SW klavesnici pisat tiez celkom dobre. HD ma zase skutocne super display, ktory priklapa vazky teraz zase v jeho prospech. To su pre mna jedine rozdiely, aj ked diodka ako svetelna baterka by sa zisla. Vsetko ostatne mi vyhovuje a je u oboch rovnake. Blesk k foteniu nevyuzivam, lebo uz davno som sa naucil, ze HTC v tme (ani s bleskom) fotky proste NEVIE robit. Ozaj, s takym velkym displayom - ma aj HD funkciu TV-OUT? Nikde som o tom nenasiel zmienku. Toto by ma tiez naozaj zaujmalo Najlepsie by bolo, keby bol vydany HD Pro s vysuvnou klavesnicou. Neviete, nechysta sa?
Odpovědět0  0
Segoy (2) | 4.11.200823:47
Ahoj, Mal som HTC TyTN od Orangeu, ale sa cely poblbol (zly kus), tak som ho musel reklamovat a vratit. Teraz si vyberam novy telefon a rozmyslam medzi Touch HD a Touch Pro (TyTN II je v zalohe - predsa len, uz sa mi nechce kupovat rok a pol stary telefon). Na starom telefone som si ale strasne zvykol na citanie knih (cez Mobipocket, resp. vo Worde) a ich posun jednym prstom cez JogDial na boku. Nemate niekto skusenosti s citanim na tychto mobiloch? Da sa to, je to user friendly, alebo nie? Obavam sa, ze s TouchFlow si budem musiet stale behat prstom po obrazovke, kde chcem mat iba text a citat. Eventualne, nedaju sa tlacitka ovladania hlasitosti pouzitie na prikaz zobrazit dalsiu/predchadzajucu stranku? Alebo mam pockat na nieco ovladatelnejsie, co ma prist v blizkom case? Co tak ten pripravovany Sony-Ericsson vyrobeny u HTC? Nechce sa mi kupovat (a predavat) kazdych par mesiacov novy telefon, tak som sa musel zatial vratit k staremu zaloznemu Siemens S55.:) :( Diky moc.
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 5.11.200816:00
Ja nevim, ale rozhodovat se mezi HD a Pro...:) Vzdyt ta zarizeni jsou tak odlisna, jak jen dve zarizeni snad mohou byt... Ocividne byste si napred mel udelat seznam veci, co od zarizeni ocekavate a pak hledat konkretni model, ktery Vam vyhovi nejvic. Jinak na cteni knih nevim s posunem, ale urcite ten velky displej u HD je o 100% lepsi, teda podle meho nazoru.
Odpovědět0  0
JecminekMaselnik (12) | 7.11.20089:56
záleží na tom, v čem na daném zařízení čteš. Já používám iSilo, a jak jsem používal jog dial, tak na diamondu fungují zesilovací a zeslabovací klávesy ve fullscreen modu. A ty má i HTC touch.
Odpovědět0  0
martasex (1) | 2.11.200816:56
hezké, ale mám vybráno. Protože potřebuju jen mail, web, telefonovat a sem tam sms tak vyhrál iPhone. HD pěkný, ale zase budu bez plně podporovanýho synchra protože používat missing sync je zkratka přes aljašku. Uź se v lednu těším na změnu možná příjde něco lepšího než iPhone, co mi vynahradí nepohodlí při synchronizaci. Zatím musí stačit TyTN
Odpovědět0  0
opicka_ce4you (6) | 26.10.200823:28
HTC by mělo zapracovat především na víceprstém dotykovém ovládání. Pak se iPhone bude muset probrat a začít makat na aplikacích. To je podle mě jediná věc proč ho má "tak málo lidí". Ještě by se měli zlepšit emaily. Ten emailovej klient, který je momentálně ve WM je opravdu mě absolutně nevyhovující. No uvidíme co vyleze jako final, ale nečekám žádné velké změny a zázraky ... Jinak díky za recenzi, škoda že se do ní nevešlo více videozáznamu.
Odpovědět0  0
hafush (15) | 23.10.200817:02
Máš pravdu. Že má otvor na poutko jsem si na prvních fotkách všiml a měl jsem radost. A opravdu na posledních představovačkách jak na MM.cz i MM.sk už otvor pro poutko není,čehož jsem si sám nevšiml (až díky tvému upozornění). Taky jsem zvědavý jestli ve finální verzi bude ,nebo ne. Ale to teď neví asi nikdo.
Odpovědět0  0
Marcus SAndmanOne (1) | 21.10.200812:17
Zdravim vsetkych, ako prve by som sa chcel podakovat panovi Pavlovi za vinikajuce preview, clovek zvedavy na novo vychadzajuce zariadenie bazi po kazdom detaile co sa o nom moze dozvediet, a vy ste za ten kratky cas obsiahol slusnu skalu faktov ktre zaujmali asi kazdeho. Takze este raz vdaka. Posledne dni ma vsak znepokojilo zistenie, ze na "akoze" finalnych kuskoch ktore uz podliehaju prvym "pred recenziam" chyba zdierka na upevneie putka na ruku... Neviem ci si to vsimli aj iny alebo ci to je pre ostatnych relevantne, no pre mna to predstavuje nevyhnutnost pri pouzivani tychto nasich dennodennych pomocnikoch. Prave vdaka putku na ruku mi uz mobil/komunikator nespadol posledny rok ani jeden krat... Bude teda finalna verzia bez zdierku na putka?
Odpovědět0  0
pajousek (2) | 17.10.200821:01
No ... doufám, že bude něco jako HD Pro, který bude mít i QWERTY klávesnici. :)
Odpovědět0  0
hafush (15) | 17.10.200816:59
Do finální verze přisvětlovací diodu určitě nedají? Jen se odladuje systém. HW stránka je hotová.
Odpovědět0  0
Pisi_ce4you (1) | 17.10.200810:21
Dobrý den, myslíte si že do finální verze by mohli přidat přisvětlovací diodu? pořád nechápu smysl toho kovového výstupku, při prohlížení fotek "svléknutého" HD na webu foták neni vubec vystouplý nad samotné tělo => je tam celkem dost místa plus ta kovová placka. Světlo je jediná věc co mi na HD opravdu chybí. Jinak na pda.pl mají pěkné video s HD a HD tam běhá pěkně svižně.
Odpovědět0  0
k.karel_ce4you (4) | 14.10.200821:33
Apropo fotak, jsem zvědavý jakou bude mit rychlost, vzpominam jak jsem chtěl něco vyfotit z okolo jedouciho auta a i když jsem měl 4 pokusy tak jsem z mobilu vždy vyfotil vše jen ne to co jsem chtěl :-)
Odpovědět0  0
hafush (15) | 13.10.200814:35
Na to přehrávání DivX si myslím,že výkon zařízení by měl být dostatečný, jen je nutno ještě odladit finální ROM. Já se osobně nejvíc bojím špatné funkce GPS navigace,která má problémy na Diamondovy i na Raphaelovy v již poměrně odladěných ROM.
Odpovědět0  0
k.karel_ce4you (4) | 13.10.200821:23
Interni navigace jsou většinou horší než externí, zkrátka pořádnou anténu nelze nahradit sebelepším sw, to samé platí pro polohu antény vůči družici,což u interní GPS bez výklopné antény nelze vyřešit jinak než kompromisně. Pokud půjde navigaci deaktivovat a použít externi přes BT, nevidím v tom až takový problém, dnes to stejně již chce GPS s RDS-TMC pro příjem aktuálnich dopravnich informaci a při turistice se hodí větší výdrž díky vlastní baterii v GPS.
Odpovědět0  0
k.karel_ce4you (4) | 13.10.20081:09
Poohlížím se po náhradě za mojí stařičkou hx4700 a HD je dnes snad jediný potenciální kandidát, trochu smutné po více než 4 letech vývoje a cestě vpřed.... Má dosavadní výhrady k HD. - foták, to vážně nešlo osadit osvětlovací LED (používám ji místo baterky) a jedno hw senzorove tlacitko jako spoušt - tak nejak doufam, že 3.5 jack je 4 polový a lze k němu připojit externí mikrofon, používám jako diktafon - rychlost, podle výkonuni CorePlayeru nic moc, potřebuji něco znatelně rychlejšíto než je hx4700 s WM6.1 - osobně bych uvítal kovové pouzdro
Odpovědět0  0
kalibanmilan (2) | 12.10.200818:31
Dobrý den, prosím o informaci , zda má toto HTC televizní výstup. Děkuji.
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 12.10.200819:17
Nevim, bohuzel. Myslim, ze jsem tam ikonku pro spusteni TV-Out nevidel, ale ruku do ohne za to nedam. Chybi to ale i v popisu na HTC.com.
Odpovědět0  0
iHTC (2) | 10.10.200822:34
OK diky super
Odpovědět0  0
jacekh (2) | 10.10.200821:56
edit : minuta a 37 vteřina video příběhu(odkaz Pavla)>stylus je vtažen a cvakne magnet
Odpovědět0  0
jacekh (2) | 10.10.200821:39
pečlivě jsem sledoval výše zmiňované video, při zasunutí stylusu se ozve dosti podobný, cvakavý zvuk jako u Diamonda, což mi říká, že s vysokou pravděpodobností tam magnetické čidlo je. Jde prosím u můj subjektivní pocit.
Odpovědět0  0
iHTC (2) | 10.10.200819:23
No tohle je muj nastupce diamonda hned jak bude na shopu :) jen dotazek zkusel jsi vztahovat ten stzlus pri te recenzi ?Zajima me jestli tam je tam take magnetické čidlo?jak u Diamoda dobra vychytávka :) predem diky za odpoved
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 10.10.200822:00
Koukam, ze jsem mel jednu celou kapitolu venovat stylusu, kolik je tu na nej dotazu :)) Odpoved je A, je to stejny stylus jako u Diamoda a stejne se i chova, nicmene jsem ho vyndal jednou a pak uz jen smrdlal prstem. Komentare nize maji bod :yes:
Odpovědět0  0
Neveceral (3) | 10.10.200812:52
Nevíte, jestli rádio umí RDS-TMC (Traffic Message Channel) pro navigaci? Pokud ano, bude TMC umět využít TT nebo iGO?
Odpovědět0  0
aeon101 (5) | 10.10.200811:11
Pavle, prosim jeste dotaz k tomu stylusu...je klasicky, nebo teleskopicky? Diky
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 10.10.200811:38
Odpovědět0  0
ymir (4) | 10.10.200810:57
Jedna otazecka: Je na tom ze zvukoveho hlediska tak "spatne" jako rafael a diamond? Tam je hovor na ulici slyset opravdu tragicky. Kvuli tomu jsem do jednoho z tehle dvojky nesel, neprosli zvukovym testem :( Jinak hezke zarizeni, vabeni Rafaelu i Diamondu jsem tesne, ale preci odolal (moje FSC C550 mi jako minikancelar zatim staci), tohle bych si kvuli displayi a ostatnim plusem jako telefon celkem koupil.
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 10.10.200810:59
Kratky zkusebni hovor jsem uskutecnil doma, takze opet musim odpovedet tak, ze bohuzel nevim. Ale snad to bude lepsi nez u Pro, kde to snad horsi byt nemuze; Diamond mi subjektivne prijde trochu lepsi, ale taky zadny zazrak....
Odpovědět0  0
rRici_ce4you | 10.10.200810:41
Také děkuji za perfektní představení nového HD. Již se nemůžu dočkat až bude v prodeji. Bude to můj první WM (doposud jsem preferoval symbian). Nadchl mě velký displej. Chci jej hlavně na přístup na webové stránky. A proto mám dotaz. Je internet skutečně reálně čitelný a použitelný i v základním rozlišení jak je na videu uvedeno, nebo je to hraniční velikost písmen, která už jde přečíst ale na delší (řekněme 30min a víc) čtení je to již nepoužitelné a začnou bolet oči? A ještě druhý dotaz - jde HD použít jako modem a pomocí BT či WiFi přes něj připojit na internet i netobook? Nyní mám N73 a tam to přes BT funguje bez problémů, tak snad u WM zařízení to půjde také. Díky za info.
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 10.10.200810:53
Pral bych si ho mit tak dlouho, abych mohl 30 minut cist jen web:) Vazne nevim, tohle bylo skutecne bleskove testovani, takze se nebudu poustet do podobnych spekulaci. Ono taky bude zalezet na tom, na co jsou vase oci zvykle - ja mel 2 roky notebook s displejem 11" a rozlisenim 1366x768 a nestezuju si, nekdo jiny problem trebas mit bude. Ale subjektivne mi to pismo prislo skutecne velke a obrovsky rozdil proti displejum 640x480 a 2,8 palce. Jako modem funguji bez problemu (USB i BT) vsechna nova zarizeni od HTC, takze predpokladam, ze to bude stejne i zde. Mimo jine proto, ze je po HW strance dost podobny HTC Touch Pro a to jiz mesic pouzivam bez problemu.
Odpovědět0  0
Snowii_shw (5) | 10.10.200812:21
tady chci jen dodat, ze zrovna uziti jako modem je jedna z mala veci u WM resp. meho HTC Vox, kde nemam snad vubec co vytknout. Progam "Sdileni Internetu" jen zapnete vyberete jestli BT ci USB a klik na Sdilet a notebook je ihned online - tak to ma vypadat! Jedine by me pak zajimalo, jak to pekne slape na 3G protoze s normal GPRS to teda moc radosti nebylo :)
Odpovědět0  0
rRici_ce4you | 10.10.200813:34
Tak to je bezva, že připojení je tak jednoduché. Co se rozlišení týče tak bez problémů používám 7 palcový Asus EEE 701, který má také 800x480. Tak doufám že těch 3.8 palce u HD bude v pohodě i bez zoomování. Už se na něj moc těším.
Odpovědět0  0
z121 (1) | 10.10.200810:31
Zdravím, na takovou mašinku čekám už vcelku dlouho, ale jedno mi vrtá hlavou - nikde jsem neviděl ani zmínku o stylusu, tak jestli mohu poprosit o nějaké info, tak budu velice vděčný (je mi jasné, že na tak velkém display je to minoritní záležitost, ale já ho rád :)
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 10.10.200810:48
Sylus tam JE, jen na nem nebylo nic tak zajimaveho, abych se mu venoval. Otvor je v pravem spodnim rohu.
Odpovědět0  0
wolwZz_ce4you (3) | 10.10.200810:11
Zkousel jste na HDcku PDF ? Na mem p525 to neni moc orechove hlavne kvuli rychlosti. Listovat ve 100 strankovem manualu je prace na pet minut nez dohledam co potrebuju :(
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 10.10.200810:47
Zkousel, ale ne nic velkeho, jen jsem zkusil, jak to na tom displeji bude vypadat (vypada to pekne:). Ale co se rychlosti prekreslovani tyka, nebudu spekulovat.
Odpovědět0  0
Jerry Salcer (1) | 10.10.20088:05
Ještě dotázek. HD je můj velký favorit. Jen by mě zajímalo, jak to bude s kompatibilitou programů SPB Pocket Plus a Mobile Shell. Pokud na tomto rozměrném displeji pošlapou, tak to by bylo zařízení pro mne. Jenže podporují tyto programy takové rozlišení? Víte o tom někdo něco?
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 10.10.20089:05
Nezkousel jsem, ale HD neni prvni zarizeni s WVGA displejem a Spb patri mezi ty firmy, ktere se o sve programy staraji a neustale je vylepsuji, takze konkretne u techto dvou aplikaci bych se nebal toho, ze je Spb upravi pro plnou funkcnost na tomto displeji.
Odpovědět0  0
Standa_ce4you (133) | 10.10.20086:34
Já bych vám v dilematu Touch HD vs. Diamond doporučil HD. Velký displej je luxus. Když jsem před dvěma lety přešel na 3.5 palcové VGA, pochopil jsem, že toto je cesta. Diamond je jen telefon, ale velký displej u HD je lahůdka k pokoukání a perfektně se ovládá prstem i bez hloupostí jako TouchFlo... pořádně to oceníte, až se po půl roce používání podíváte na displej 2.8 palce a porovnáte :). Dalším plusem jsou docela malé rozměry vzhledem k velikosti displeje. U HD se už fakt nikdo nemůže vymlouvat, že je to cihla...
Odpovědět0  0
CZmoud (1) | 10.10.20080:04
Já se taky rozhoduji stále mezi Diamondem a HD, statečně jsem vyloučil že klávesnici moc nevyužiju i když psaní na ní je luxusní. Když si vemu co má pro mě navíc HD je ten displej + 3,5mm Jack, které asi stejně tak nevyužiju, protože dívat se na tom "malým" displeji mě vůbec nebaví, jedinou výhodu vidím zde v tom shlížení webu. Když chci poslouchat hudbu, tak mam ipod a pořád sledovat baterii (na HTC) jestli má ještě šťávu a přestat poslouchat je prostě starost navíc. Z toho mi jasně vycházi Diamond a jako bonus má ovládací prvky na kterých si rád zahraju nějakou tu hru. Sice jsem omezen pouze 4GB pamětí, ale když si vezmu že tam nebude hudba, tak mi ta paměť příjde dostatečná, teď už jen ta baterie.... Tak takhle to vidím já, no už se těším na tu recenzi Rafaela. Budu moc rád jak to třeba vidí ostatní a třeba mě to ovlivní.
Odpovědět0  0
Snowii_shw (5) | 10.10.20081:08
vidim, ze jsme na tom v podstate stejne - hudbu u me tez jisti iPod a tech par zaloznich alb a navigaci narvu do 4GB v pohode, pak par ptakovin a je plno, ale v zasade to staci... cim vic mista, tim vic zbytecnosti :) ja jeste (a vidim ze ty taky) jsem zapomnel zminit tu 5MP kamerku - osobne bych uvital, ale prezuji bez ni. no pockam na full recenzi, pak si je oba pekne porovnat v realite a az na prvnim miste cena... :)
Odpovědět0  0
kalibanmilan (2) | 9.10.200821:59
Dobrý večer, děkuji za shlédnutí pěkného videa HTC Touch HD, velmi vážně uvažuji o zakoupení tohoto přístroje, ale ještě mě zajímá, zda má toto zařízení stylus. Děkuji za informaci.
Odpovědět0  0
RDT (35) | 9.10.200823:07
Ano, má stylus :-)
Odpovědět0  0
Snowii_shw (5) | 9.10.200821:41
ja osobne se nejak nemuzu rozhodnout mezi Diamondem a ted timto... asi rok a pul mam Voxe a zjistil sem, ze HW klavensici zdaleka nepotrebuju, jak sem si myslel. V lete sem mel na mesic iPhone a velikosti a hmotnsti mi ani nevadil - je tenky a v kapse zavazi urcite min nez cihlicka Vox... coz asi mluvi pro Touch HD, ale kdyz zase Diamond je skvelej rozmerama... taky jsem zvedavej jestli se nejak zahybe cena Diamonda po uvedeni Touch HD... protoze rozdil par tisic mi asi za ten displej a 3,5mm jack nestoji. jen dotaz k nynejsi vzdalene plose, planuju domaci servrik,takze to by to bylo aktualni i pro me. V cem je ona aplikace v Touch HD lepsi nez nynejsi reseni? Diky! a diky za pekne preview!
Odpovědět0  0
Sajbrt (4) | 14.10.200823:24
Místo Mickysoftí vzdálené plochy používám roky VNC (www.realvnc.com) a max. spokojenost. Mají klienty i pro PocketPC. Má jedinou nevýhodu - když se serverem děláš, v místě serveru je vše vidět. Jinak samý plus.
Odpovědět0  0
Sajbrt (4) | 9.10.200820:18
Je to paráda. Konečne iPAQ 4700 s telefonem a GPS !!!!!! Čekám na to už 4 toky. Zatím všichni smolí jen ty pidižvítka pro malý děti - mluvím o PDA s displayem od téměř nuly do 2.8". My muži v nejlepších letech na to už holt nevidíme. Tohle HDéčko vypadá přesně jako vše co jsem dosud používal ale v jednom - 4700 na mail, knihy, mp3, navigaci, občas filmy a web + BT GPS + Nokia 6315 na telefonování.
Odpovědět0  0
Snowii_shw (5) | 9.10.200821:37
pokud se nepletu tak BT GPS netreba, GPSku to ma integrovanou ;)
Odpovědět0  0
Sajbrt (4) | 10.10.200813:57
iPAQ 4700 ? To těžko.
Odpovědět0  0
Snowii_shw (5) | 10.10.200814:30
aha sem si poradne precetl ten post, pardon.
Odpovědět0  0
Lutri_ce4you (1) | 9.10.200819:16
Předem Vás tu všechny zdravím a chci moc poděkovat za pěkně udělané první seznámení. Škoda, že nebylo více času na další testování, ale i tak MOC DÍK!!! Mě se HDečko moc líbí a už si na něj začínám brousit zoubky a bohužel i připravovat peněženku :-( Ale k věci: "Chtěl bych se zeptat, jak funguje to HTC In Call Recording?" Docela dost mě to zajímá, protože teď mám Cruise a tam za pomoci jakékoliv aplikace nejde nahrát telefoní hovor tak, aby bylo slyšet druhou stranu - volaného. Pokud by to fungovalo tak, že to nahraje celý hovor, tak je to BOMBA. Je to pro mě dost důležité, protože příjímám telefoní objednávky a pokud zrovna nemám po ruce tužku s papírem... Moc dík za info.
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 9.10.200820:25
Je mi lito, ale to jsem nezkusil, prisel jsem na tu aplikaci az tesne pred vracenim, tentokrat to fakt bylo priserne nafofr...:) A diky za pochvalu! :)
Odpovědět0  0
nwagner (2) | 9.10.200815:10
No ja neviem .. prestriedal som uz viacero zariadeni - ktore pouzivam naozaj intenzivne a hlavne vo vsetkych smeroch - ako na biznis trak na zabavu .. mal som o.i. napr.P1i , ale aj TyTNII a stale som preferoval hw qwerty klavesku .. no prax - teda u mna- ukazala ze po zakupeni Diamonda proste HW klavesnicu nepotrebujem .. je pravda ze clanky na Diamonde nepisem (ale to nie je pohodlne ani na klavesnici Tytn II ktora je povazovana za jednu z naj) ale na pisanie dlhsich mailov mi sw klavesnica v spojeni so stylusom staci ... takze podla mna HD je skvely pocin - hlavne koli velkosti displaya ktora pomoze ovladaniu prstami .. zial nevsimol som si info ci fotak ma aspon prisvetlovaciu diodu .. ta mi pri diamonde chyba - dost fotim (ano som clovek ktory nerobi plagaty ale ma kopec momentiek ) pretoze to je jedine co brati diamondu vytvorit pre mna postacujuce fotky ..
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 9.10.200817:37
Nema nic, jen objektiv.
Odpovědět0  0
pdq (14) | 9.10.20088:47
Kedze sa blizi predstavenie novej a revolucnej verzie WM7, aky mate nazor na to či pockat par mesiacov s kupou Touch HD.Predsa s novymi funkciami a hlavne multi-touch musia prist logicky nove zariadenia.Nie?ALEBO...Myslite si ze pojde upgrade Touch HD a jeho WM 6,1 na WM 7???A co s archaickým poctom farieb???Ako sa vam pacilo podanie farieb na Touch HD.Nie je 65 tis. farieb v porovnani s I phonom malo???
Odpovědět0  0
Standa_ce4you (133) | 9.10.20086:48
Jo jo, tohle zařízení má proti dnešní typické střední třídě jen dvě vymoženosti - pěkný velký displej a jack 3.5. Jinak je to průměrné osekané zařízení. Což je velká škoda, protože potenciál je velký... možná další generace... :(
Odpovědět0  0
ŠamotZdeny (3) | 8.10.200823:54
Ahoj.Je to pěkné zařízení,ohromně se mi líbí velký displej ( KONEČNĚ),a 3.5 mm Jack.Jinak souhlasím s"plachow"em:CHYBÍ joystick.I klávesnice,ale to PRO napraví(dofám).Z čelní strany chybí výkonná IR DA na ovládání spotř.elektroniky,a hlavně fungující jako čtečka čárového kódu.Chybí alespoň přisvětlovací dioda,né li xenon blesk.Fotoaparát má rozlišení vysoké,ale kvalita je slabá(málo světla, pohyb)Nízké rozlišení videa(proč to není VGA). Htc už snad opustilo Omap 195,2.8 displej,a 240x320...zdeny
Odpovědět0  0
Martin Ráž Hoch (55) | 8.10.200823:33
A to zase nemohu souhlasit, Raphael, Touch HD je ohromně skvělý krok kupředu. Trochu si zrekapitulujte, jak se hýbal vývoj ve světě PPC do nástupu iPhone a jak jeho vývoj iPhone mánie akcelerovala. Tomuhle nemohu nic vytknout!
Odpovědět0  0
plachow_ce4you (22) | 8.10.200820:55
Tohle zařízení je čistě příspěvek HTC do iPhone mánie, nic víc. Není vhodné ani jako byznys zařízení (velikost, naprostá absence ovládacích prvků a klávesnice), ani příliš jako multimediálně-zábavné zábavné zařízení, na které je zase kurevsky drahé a nevypadá dostatečně frikulínsky cool (a frikulíni stejně mají už iPhone). Především ale vypuštění veškerých kláves a hlavně čtyřsměrného ovladače tohle zařízení zabíjí. jak bych si představoval ideální zařízení já? Kdyby z tohoto udělali koncepci stejnou jako MDA3, tj vysouvací klávesnice bez rotace displeje, perfektní D-PAD a halda konfigurovatelných tlačítek. O mega hype Touch Flo 3D bych si dovolil hlášku klasika: Na TouchFlo vám milé HTC s***e Bílej Tesák :-) PS: mám Raphaela, takže vím, kam se HTC řítí. Je to nejhorší zařízení, co jsem zatím od HTC měl (mám šesté HTC)
Odpovědět0  0
Pavel Koza (555) | 8.10.200821:41
Vnimate to moc z nadseneckeho uhlu pohledu. HTC chce prodavat miliony zarizeni a k tomu potrebuje oslovit mainstream, nadsenci, kteri ctou ce4you a dalsi podobne weby je neuzivi. Kdyz to vemu na prikladu toho TouchFLO 3D, tak 2% vsech uzivatelu si ho vypnou, 3% si ho rozhodnou nechat, a tech zbyvajicich 95% ani netusi, ze to vypnout jde:) P.S. Na rafaela smolim recenzi, pouzivam ho a mam z nej celkem smisene pocity...
Odpovědět0  0
ipf (3) | 9.10.200815:06
příště prosím bez osobních invektiv… admin mně osobně se tahle cihla líbí a splní všechny moje požadavky - internet na velkým displeji, telefon, email a semtam video. Teď mám imate ultimate 9502, pěkné zařízení, ale z praktického hlediska se pro mne HW klávesnice ukázala jako méně využitelná, než bych potřeboval.
Odpovědět0  0
plachow_ce4you (22) | 10.10.200811:25
Nemyslel jsem to nijak pejorativně :-) Samozřejmě z HDčka se může vyvrbit solidní zařízení. Velmi se mi stejská po velkých displejích, ať už qvga jako u MD1/2/3 nebo VGA jako u pakárdí 4700. To by mohl být obrovský kredit, vyvažující trochu i absenci tlačítek. I když, u multimediálního zařízení, jak HD prezentují HTC, nemít HW tlačítko na foťák, hmmm...
Odpovědět0  0
inetMark (33) | 25.10.200811:33
No recenziu na Touch Pro by som na ce4you prijal aj ja. Ja mam HTC TyTN II. Je to sice najlepsie zariadenie ake som mal, ale troska mi vadi ten vykon. Velmi by som bol zvedavy na blizsi pohlad ceskeho odbornika :) . Troska mi chyba na Rafaelovi HW keys, ktore odkazuju na Soft keys. Je to pomerne dolezite podla mna v business sfere pre urychlenie pristupu. Daju sa tie tlacitka co tam su nahradit nejakom aplikaciu, nech beru rolu softkeys? Takisto vykon SPB Pocketplus a Mobile Shell je na TyTN-ovi II celkom pomaly, snad na rafaelovi to ide lepsie.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.